středa 11. února 2009

Československý bratrský trénink 7.2. v Ostravě


Spolu s bratrancem jsme se rozhodli, že pojedeme na parkourový tréning v Ostravě. Ráno v 5:55 jsme vlakem z Mikulovic vyjeli přímým spojem do Ostravy Svinov, kde jsme přestoupili do vlaku jedoucího na Hlavní nádraží v Ostravě. Tam jsme museli čekat, protože jsme dojeli v 8:20 a sraz byl až v 10:00. Od našeho příjezdu se traceuři pomalu začali scházet venku před halou Hl.n. Měli jsme dost času, tak jsme si šli zaběhat. Daleko jsme neběželi, jelikož Ostravu ani jeden neznáme a ztratit jsme se zrovna nechtěli. V 9:30 už bylo traceurů docela dost, ale museli jsme čekat až do 10:30, kdyby dojel ještě nějaký vlak. Došli i pořadatelé tréningu, God3D a Raven. Bylo tam i pár slováků jako třeba Winmaker nebo Alquist.
Něco málo po půl jedenácté jsme společně vyšli směrem do nějakého parku. Chvílemi jsme šli, chvílemi jsme běželi (hlavně přes přechody), a nakonec jsme do zmíněného parku dorazili. Následovalo rozehřátí celého těla, dělali jsme cviky v kruhu, kde jsme se drželi za ruce a měli jsme je zvednuté nad hlavou, takže když někdo nemohl tak mu druhý pomohl. Buď silný, abys byl užitečný. Na toto motto parkouru se kladlo důraz.
Mezi tím došli tři chlápci z ČT Studio Ostrava, kteří nás celou dobu natáčeli a některé vyzpovídali. Tyto záběry se objevili v Dobrém ránu v pondělí 9.2. Po rozehřátí v kruhu jsme se přemístili k malé zdi, kde jsme dělali užitečný cvik na rozcvičení stehen a zároveň i ramen. U tohoto cviku jsme v tichosti přemýšleli proč jsme na tomto tréningu a proč vůbec děláme parkour. Přiznám se, že u tohoto cviku jsme opravdu nemohl. Stehna mě boleli jak prase... Potom jsme znovu běhali a dělali jsme nějaké věci ve dvojicích. Následovalo rozdělení do dvou skupin. Ve skupině, ve které jsem byl jsme trénovali planche a výlezy na stěnu.
Po výlezech na stěnu jsme všichni opustili park a odešli k nedaleké škole, kde jsme se znovu rozedělili na dvě skupiny. Jedna trénovala ballance a druhá si udělala flow. Potom se to vystřídalo.
Byl čas na oběd tak jsme se přemístili do vegetariánské restaurace Burfi, kde jsme si mohli umýt ruce a za 75,- Kč jsme dostali lehké jídlo, takže jsme mohli hned trénovat což je velmi dobré. Šli jsme na hřiště, na kterém bylo mnoho dobrých překážek. Znovu jsme se rozdělili na dvě skupiny. A znovu jedna dělala flow a druhá yamakasi tréning. Opět se skupiny vystřídali. Yamakasi tréning jsme s bratrancem dělali poprvé a bylo to hodně dobré. Tam jsem pocítil, kde jsem vyloženě slabý. Některé cviky jsem prostě neudělal, protože na mě byly příliž těžké.
Po 17:00 jsme společně s některámi chlapci ze slovenska i z česka opustili hřiště a odešli na Hl.n. Chci moc, ale opravdu moc poděkovat God3D za to, že nás ochotně odvezl. Tak díky God3D!!!
V klidu jsme dorazili (já do Mikulovic a bratranec do Jeseníku) domů a z Ostravy jsme si odnesli mnoho poučení a můžu vám říct, že tento tréning byl opravdu motivační. Mě osobně hodně pomohl v chápání parkouru. Uvědomil jsem si, že to co jsem do té doby dělal se ne moc podobalo parkouru.
Také jsem si odnesl jednu větu, která také lemovala celý tréning v Ostravě :
TEAM
Together Everyone Achieve More
Společně Dosáhnou Všichni Víc

1 komentář:

dvorak.michael řekl(a)...

tak danku co tomu říkáš?? jestli chceš tak můžeš napsat článek pohledem tebe.